SERVICEDESK PLUS

ServiceDesk Plus

Kompletny system helpdesk umożliwiający zarządzenie zasobami. Zgodny z biblioteką ITIL.

ManageEngine ServiceDesk Plus oparty został na przeglądarce internetowej. Stanowi kompletny system helpdesk umożliwiający zarządzanie zasobami zgodnymi z biblioteką ITIL. Pakiet posiada zintegrowane moduły: zarządzanie incydentami, problemami, zmianami, katalog usług, ewidencja zasobów, zakupy IT, zarządzanie umowami serwisowymi, portal samoobsługowy, zarządzanie licencjami oraz baza wiedzy. System dostępny jest w polskiej wersji językowej. Występuje w wersji dla wewnętrznych działów IT jak i w wersji dla firm MSP (Managed Service Provider). Oferowana jest również wersja dostępna w chmurze.

Pobierz wersję TRIAL
Pobierz i przetestuj wersję TRIAL Service Desk Plus.
Demo

Funkcjonalność ITIL:

Od samego projektu do codziennego wsparcia

Poprzez ServiceDesk Plus możliwe jest połączenie działań projektowych z utrzymaniem posiadanej infrastruktury IT. W jednym systemie otrzymujemy całościowy obraz zaangażowania zasobów oraz ludzi, szczegółowe informacje: nad czym aktualnie pracują, jaki jest tego koszt oraz gdzie zostały przydzielone zasoby. Można także zarządzać  incydentami, problemami oraz wszelkimi zmianami w IT.

Wiedza o wszystkich dostępnych zasobach IT w jednym systemie

Poprzez bazę danych CMDB a także funkcjonalność środowiska otrzymywane są pełne informacje o posiadanych zasobach IT, rodzajach i ilości posiadanych systemów, rodzaju zainstalowanego oprogramowania, zgodnością ilości zakupionych licencji. Z jednego miejsca można połączyć się zdalnie z wybranym komputerem. Baza CMDB umożliwia również budowę relacji między elementami infrastruktury IT. To z kolei przekłada się na określony wpływ przeprowadzanych zmian a także  przyspieszony proces znajdowania przyczyny incydentów.

Portal samoobsługowy (oszczędność czasu)

ServiceDesk Plus posiada dostępny portal samoobsługowy, dzięki któremu użytkownicy mogą rejestrować swoje zgłoszenia oraz realizować zamówienia na usługi i zasoby z IT. Możliwe jest budowanie katalogu usług określającego co użytkownicy mogą zamówić, podobnie jak ma to miejsce w menu restauracyjnym. Przykładowo może to być: zamówienie nowej drukarki, telefonu czy instalacja nowego oprogramowania.

Zarządzanie zespołem – według oczekiwań w  biznesie

Menedżer IT potrzebuje planowania, organizacji, przewodzenia oraz kontroli pracy swojego zespołu.

Ponad 160 zadowolonych klientów w Polsce

ServiceDesk Plus to system sprawdzony przez wielu użytkowników. W naszym kraju został wdrożony już w ponad 160 różnych firmach i organizacjach, w których zatrudnionych jest od 5 do 300 techników.  ServiceDesk Plus to jednak nie tylko system – to także bogata wiedza oraz doświadczenie w budowaniu organizacji wsparcia, jaką umożliwiają opisywane systemy. Do tego warto dodać doświadczenie oraz pasję. Dla początkującego menedżera Servicedesk czy wymagającego gracza ITSM, specjaliści z naszego działu pomogą w realizacji każdego wyzwania.

ServiceDesk Plus – to dopiero początek

Począwszy od ServiceDesk Plus istnieje możliwość dalszej rozbudowy w zintegrowany system zarządzania środowiskiem IT użytkowników. System umożliwia integrację z innymi narzędziami z oferty ManageEngine. Umożliwia z jednego systemu instalowanie oprogramowania, zarządzanie konfiguracją komputerów, zakładanie i odblokowywanie kont w AD, zarządzanie hasłami, wykonywanie zdalnych skryptów lub monitorowanie pracy serwerów i sieci. Wszystko to, co umożliwia ServiceDesk Plus wzrasta z potrzebami firmy.

Korzyści:

Dla zarządzających

Wdróż zarządzanie usługami z zakresu IT w jednym pakiecie. Wszystko w prostym i łatwym w implementacji pakiecie.  Rozsądna cena umożliwi i uprości procesy zarządzania IT. Zapewni przy tym także poprawę jakości wsparcia użytkowników.

Dla użytkowników

Udostępnij intuicyjny, samoobsługowy portal, który pomoże użytkownikom uzyskać odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Umożliwi to odciążenie pracowników, by mogli realizować nowe inicjatywy.

Dla serwisantów

Możliwość przyspieszenia w rozwiązywaniu problemów technicznych przez pracowników. Za jednym kliknięciem uzyskają dostęp do informacji: historii zgłoszenia, rozmowy z użytkownikiem, zarządzania zasobami czy szczegółów oprogramowania.